27 maart 2025

26 jaar van innovatie en samenwerking: De reis van MLS en Copan

Bij MLS geloven we in langdurige, betrouwbare partnerships die niet alleen inspelen op de huidige marktvraag, maar die de toekomst vormgeven. Een perfect voorbeeld hiervan is onze 26 jaar durende samenwerking met Copan, een partner die zich heeft ontwikkeld tot een toonaangevende speler in microbiologische oplossingen. Camilla, Event Communicatie Manager bij Copan, vertelt: "MLS heeft zich altijd gepositioneerd als een strategische partner door unieke uitdagingen in de zorg en medische sector op te lossen." 

De sleutels van ons gezamenlijk succes 

Onze samenwerking met Copan is gebaseerd op enkele fundamentele waarden die we delen: klantgerichtheid en volop luisteren naar de klantnoden. Beide bedrijven zetten de klant centraal, wat ons in staat stelt om producten en diensten te ontwikkelen die precies aansluiten bij hun behoeften. Bij MLS hebben we ons gespecialiseerd in pre-analyse en onze diepe kennis stelt ons in staat snel en effectief in te spelen op de wensen van de markt. Wat onze samenwerking zo krachtig maakt: we gaan samen uitdagingen aan, leren van elke ervaring en draaien obstakels om naar opportuniteiten. 

Innovatie en vooruitblik op de toekomst 

De toekomst biedt ons zowel uitdagingen als kansen en samen met Copan zijn we vastbesloten deze te grijpen. We zetten in op de UniVerse-markt in Frankrijk en de uitbreiding naar klinische toxicologie. MLS heeft als eerste Europese distributeur de UniVerse, de geautomatiseerde stalenvoorbereiding voor de moleculaire biologie, geïntroduceerd op de markt, wat onze toewijding aan innovatie en aanpassing aan de nieuwste ontwikkelingen in de zorgsector onderstreept.
01

Innovatie

De toekomst biedt ons zowel uitdagingen als kansen en samen met Copan zijn we vastbesloten deze te grijpen. We zetten in op de UniVerse-markt in Frankrijk en de uitbreiding naar klinische toxicologie. MLS heeft als eerste Europese distributeur de UniVerse, de geautomatiseerde stalenvoorbereiding voor de moleculaire biologie, geïntroduceerd op de markt, wat onze toewijding aan innovatie en aanpassing aan de nieuwste ontwikkelingen in de zorgsector onderstreept.

02

Klantgerichtheid

Onze samenwerking met Copan is gebaseerd op enkele fundamentele waarden die we delen: klantgerichtheid en volop luisteren naar de klantnoden. Beide bedrijven zetten de klant centraal, wat ons in staat stelt om producten en diensten te ontwikkelen die precies aansluiten bij hun behoeften.

03

Vertrouwen

Wat onze samenwerking met Copan bijzonder maakt, is het fundament van vertrouwen. Gedurende de jaren hebben we elkaar geholpen, ondersteund en samen vooruitgang geboekt. Zelfs in complexe situaties hebben we altijd open en transparant gecommuniceerd.

Een partnerschap gebouwd op vertrouwen

Wat onze samenwerking met Copan bijzonder maakt, is het fundament van vertrouwen. Gedurende de jaren hebben we elkaar geholpen, ondersteund en samen vooruitgang geboekt. Zelfs in complexe situaties hebben we altijd open en transparant gecommuniceerd. De waarden die we delen — klantgerichtheid, vertrouwen en uitmuntendheid — hebben ons geholpen te groeien en onze doelen te realiseren.
Het is een eer om samen te werken met Copan en we kijken ernaar uit om deze succesvolle reis voort te zetten. Samen bouwen we verder aan een toekomst van voortdurende verbetering, innovatie en succes in de zorgsector.

Lees alles over de toekomst van de zorg in het Journey Diary van Copan

📥 Download nu de Journey Diary van Copan en ontdek hoe sterke partnerships de toekomst van de zorgsector vormgeven! 
 #CommittedToCare #Innovatie #MLSxCopan

"Kies je partners zorgvuldig – goede partners zijn goud waard! Ik kijk ernaar uit om terug te keren naar België met nieuwe perspectieven en kennis om bij te dragen." - Bert Verniers

Ontdek onze laatste nieuwsberichten

Hoe samenwerking tussen Customer Care en Sales zorgt voor topservice bij MLS
10 december 2024

Hoe samenwerking tussen Customer Care en Sales zorgt voor topservice bij MLS

Bij MLS maken nauwe samenwerking en snelheid het verschil in de dagelijkse service voor klanten. Het duo Sylvie (Sales) en Virginie (Customer Care) is daar een perfect voorbeeld van. Met een gedeelde focus op klantgerichtheid en heldere communicatie bewijzen zij dagelijks wat “Committed to care” echt betekent.
Overname van Yvsolab
22 oktober 2024

Overname van Yvsolab

Met trots kondigen Wilmer Verniers, Bert Verniers en Yves Wouters aan dat Yvsolab NV deel geworden is van de MLS groep sinds 30 september.
4 redenen waarom de samenwerking met Greiner Bio-One (GBO) eentje is waarmee we geschiedenis schrijven
29 juli 2024

4 redenen waarom de samenwerking met Greiner Bio-One (GBO) eentje is waarmee we geschiedenis schrijven

De samenwerking met GBO is speciaal voor ons en dit niet alleen, omdat wij al jarenlang samenwerken. Ontdek de 4 redenen waarom we geschiedenis schrijven met dit partnership.

Een Kijkje Achter de Schermen bij MLS: de techniekers
23 juli 2024

Een Kijkje Achter de Schermen bij MLS: de techniekers

Het serviceteam van MLS vormt al een-14-tal jaar een essentiële schakel in het leveren van hoogwaardige service aan de klanten. Met een team van zes ervaren mannen: Hugo, Diede, René, Joshua, Rachid en Michel, en dit onder leiding van Ives, staan de techniekers van MLS steeds garant voor snelle en innovatieve oplossingen met duidelijke communicatie.