Bestellen start altijd met producten toevoegen aan uw winkelkarretje, er zijn 3 manieren om dit te doen:
- Via ‘Producten’ navigeert u naar het gekozen product, vult u de hoeveelheid in en klikt u op de knop “In winkelkarretje”.
Als u in het veld Hoeveelheid klikt, krijgt u onmiddellijk een melding dat de hoeveelheid een veelvoud moet zijn van een van de verpakkingen.
Enkel indien die voorwaarde voldaan wordt, krijgt u de knop “In winkelkarretje”.
Als u het product (of meerdere producten van diezelfde tabel) toegevoegd hebt, krijgt u hiervan een bevestiging:
En kunt u het product ook effectief terugvinden in uw winkelkarretje (knop bovenaan rechts):
- Via ‘Snel bestellen’ voegt u producten toe aan uw winkelkarretje a.d.h.v. hun artikelcode (exacte MLS-code, leverancierscode of (indien ingelogd) klantcode).
Ook hier krijgt u de melding dat de hoeveelheid een veelvoud moet zijn van een van de verpakkingen.
Standaard staan hier 3 bestellijnen, maar u kunt er extra toevoegen met de knop “+ extra bestellijn”.
Ook hier krijgt u een bevestiging dat de producten succesvol werden toegevoegd aan uw winkelkarretje.
In het winkelkarretje ziet u na de MLS-code tussen haakjes de eventuele klantcode vermeld (als u ingelogd bent).
- Ingelogd: via ‘Dashboard’ kunt u producten toevoegen aan het winkelkarretje via ‘Ordergeschiedenis’, ‘Favorieten’ of ‘Mijn abonnementen’.
- Bij ‘Ordergeschiedenis’ of ‘Favorieten’ klikt u op het icoon van het winkelkarretje, dan krijgt u een overflow venster en daar kunt u de gewenste hoeveelheid ingeven.
- Bij ‘Mijn abonnementen’ selecteert u een abonnement en klikt u op de knop Bestellen, ook hier krijgt u een overflow venster. Hier worden alle producten van het abonnement weergeven. Hetzelfde systeem zoals bij Producten past u hier toe, u geeft een hoeveelheid in bij de gewenste producten en voegt toe aan het winkelkarretje.
Opmerking: enkel indien u ingelogd bent, krijgt u automatisch uw persoonlijke prijzen te zien!